Back  

Pet Food & Supplies

Top rated businesses in the Pet Food & Supplies category

2437

Companies

Сompanies in this category

3723

Reviews

Number of reviews in category
Back  

Categories

  • Arts & Entertainment (22061)
  • Autos & Vehicles (10533)
  • Beauty & Fitness (30162)
  • Books & Literature (2035)
  • Business & Industrial (30897)
  • Computers & Electronics (14246)
  • Finance (5234)
  • Food & Drink (16515)
  • Games (3144)
  • Health (15823)
  • Hobbies & Leisure (30992)
  • Home & Garden (27371)
  • Internet & Telecom (8438)
  • Jobs & Education (4726)
  • Law & Government (3137)
  • News (2165)
  • Online Communities (1418)
  • People & Society (14269)
  • Pets & Animals (5432)
  • Real Estate (2142)
  • Reference (2395)
  • Science (1761)
  • Shopping (82437)
  • Sports (10404)
  • Travel (6643)
  • Other (707024)

Filters

Back  

Pet Food & Supplies

Pet Food & Supplies Top rated businesses in the Pet Food & Supplies category

2437

Companies

Сompanies in this category

3723

Reviews

Number of reviews in category
4.3

32 Reviews

4.3 SmartReviews Score

Whiskers N Paws

Discover the largest selection of food treats and supplies for your pets in Hong Kong available online and in-store at Whiskers N Paws

Recent Reviews

I always enjoy coming to WnP! My dog is happy and comfortable there, the staff know the products and are kind and helpful. I gave 4 stars because as a veggie/vegan who opts to buy veg for her dog, I would find it very helpful if items were marked vegetarian. MANY of your dog treats are actually vegetarian, but I stand and read the ingredients for a long time to choose things. When I ask the staff, they know a few things which fit my criteria, but you could more quickly upsell to me, and others, if the labels on the shelves more easily directed me to veg/vegan options. And for others with pets with allergies, gluten free etc... Equally, with the need for, and drive towards environmentalism, I would love more things in plastic-free packaging. I go out of my way to buy things in bulk, paper or cardboard. And, I go to the zero waste stores for some things that I could buy at WnP, but instead I opt to buy them without packaging.

Great

1 year ago

Lauren Berning

I feel like I can trust the quality of products that are carried at WnP as they only carry reputable brands that are known to be healthy, wholesome, and safe for our pets. I also value that WnP carries a lot of brands that are eco-friendly and use sustainable products, which is something that is very important to our family. I feel like WnP cares a lot of the well-being of animals through and through, and I'm happy to support a company that does the right thing in all aspects.

Excellent

1 year ago

Elizabeth Lim

3.9

22 Reviews

3.9 SmartReviews Score

Joes Pet Meds

You are crazy Joe Big discounts and saving on quality pet meds

Recent Reviews

Placed order for Revolution Cat Flea medication on April 5, 2020. A week later I get an email that my order had shipped on April 7. May 21, I emailed them that I had not received my order and its been 45 days. May 25, I emailed them that they had to send another or refund my payment as I had not received my order. This is their response: Thank you for contacting us with your concerns. We understand that you really do not want to wait any further and would like a refund immediately. We can assure you that we will process a refund for your order in full. I'm sure you understand that the pandemic has resulted in circumstances beyond our control. As your order has already shipped we have no way of recalling it. I'm afraid we cannot refund an order that is on its way to you. Upon receipt of your order please return it to us at the address below and we will process the refund. Returns Forwarding Centre 6650 NE Mt. St. Helens c/o HKW-GXTG Portland, OREGON 97252

Poor

1 year ago

Fillalau16818 V.

It took 80 days to get my order & when it arrived (Seresto cat collars) they were COUNTERFEIT I called Bayer, the maker, who confirmed that, indeed, the product was a rip off! NOT theirs, & Joe's is NOT an APPROVED SELLER OF SERESTO COLLARS I guess that's why their being counterfeited in Singapore. Bayer makes this product in Germany! Don't let them SCAM you!!!

Bad

1 year ago

Lauradailey L.

4.7

1 Review

4.7 SmartReviews Score

SitStay

Since 1995 shop SitStay for therapy and service dog vests and patches supplements and oils for dogs USA made natural dog treats and a wide variety all-natural supplies

Recent Reviews

I found this store by accident but I'm glad I did. I love their website, it has a personal touch to it. I also thought their forum was helpful for pet related info. My order was received in 3 business days which was great. The prices vary from lowest I could find to averaging with other stores. Everything was packaged well and they even threw in a free puppy treat. Will definitely shop here again.

Excellent

1 year ago

Turtleface79 X.

4.1

2 Reviews

4.1 SmartReviews Score

eptile Supply

Shop Thousands of Reptile Supplies and Products Live Reptile Food at Reptile Supply

Recent Reviews

I placed my first order with RSC Feb 2019 for 1000 Brass water ****. These **** did not ship until May 2019 and had I not started pestering the staff I am not sure they would have shipped then. No one ever contacted me to let me know they were out of stock or that there was any delay and to make matters worse they have been the crappiest **** we have ever used. Out of the 1000 over 100 **** have failed and leaked causing significant loss. These **** don’t leak right off the bat but 24 to 48 hours after being used. The second order I placed with RSC the company “never got the order” but they took my money! I placed the order in July on their website and near the end of August I notice my order hasn’t shipped nor is the order showing in my history. On contacting the company they said their was an error in their system. I emailed them with no response but when I filed the PayPal dispute they did ship the order. Word of Advise to people, just stick with Reptile Basics, I have never had any issues with them, this is what I get for trying to save a few bucks.

Bad

1 year ago

Bartstonestreet N.

Finally received my $150 order after I emailed them 14 days after ordering it and one of the items was broken, I've been emailing them now for the last week trying to get a replacement and they're not really saying much. It was only a $9 item but now when I go to buy the rest of the items I need for my rodent watering system (roughly $500-600 worth of products) I'll be taking my business elsewhere unless they miraculously decide to fix their issue. I highly recommend going somewhere else!

Bad

1 year ago

Bigsalsfeederfarm P.

3.4

1 Review

3.4 SmartReviews Score

Cookies Dog Bakery

Made from fresh and natural ingredients Cookies Dog Bakery creates treats your dogs will love while being low in calories but high in taste

Recent Reviews

4.3

119 Reviews

4.3 SmartReviews Score

Recent Reviews

Great service for all your pet needs. Fantastic quick and efficient service. Buy over thirty Euros and you get it delivered free. Sometimes it is difficult to get out and about when you don't drive and it's great to be able to choose a few necessities and have them delivered to your door. Having two frisky hounds, I sometimes forget to buy their worming tablets and flea and tick drops......... Now I can sit down with a cuppa and browse through some great quality products and order a few practical things to keep my hound healthy and a few little treats!!! Great range of dry food too, with some interesting flavors...... Order in the morning and it will get to you the next day. You will not be disappointed.......

Excellent

1 year ago

Zosia Pikta

Delighted with thier online service. Fast dispatch and delivery. They use DPD, so I always know exactly when the order will arrive. And the biggest plus, thier packaging is top notch. (Never a broken or open food bag) and they always have the products I need in stock. 10/10!

Excellent

1 year ago

Sharon Coetzee

4.5

44 Reviews

4.5 SmartReviews Score

Value Pet Supplies

Free shipping to the lower 48 for any order 49 or more Great prices on all the top brand name pet products A rating from the BBB

Recent Reviews

What a great company to do business with. Even during this Coronavirus, I had 1200 XL Pee Pee pads delivered to a dog rescue in Texas and they were there within 48 hours. I was happily surprised. Great company.

Excellent

1 year ago

Sherri M.

The bully sticks advertised as "regular sized bully sticks" are NOT regular sized. All the bully sticks I received are thinner than a pencil and cannot be classified as "regular sized".

Poor

1 year ago

Sam N.

4.8

55 Reviews

4.8 SmartReviews Score

Home

The Official Snoozer Pet Products Website Manufacturer of Dog Beds Dog Car Seats Dog Carriers and Dog Sofas for 20 years For Dog People By Dog People

Recent Reviews

My Havanese puppy loves her new medium car seat...Perfect to satisfy her curiosity when she wants to look at what's going on outside, but then great for a snooze when she feels the need. All this, but a relief to me that she is safely belted in so we can travel with one less worry.

Excellent

1 year ago

G. X.

As soon as I open the package with the Snoozer car seat in it, Darla’ climbed into it and snuggled up. She had claimed it as hers. I already had two other Snoozer car seats which I have had for years , and love, for my other two miniature schnauzers. Now I am a three miniature schnauzers and three Snoozer care seat family. Both are great!

Excellent

1 year ago

Elaine Babb

4.5

1 Review

4.5 SmartReviews Score

Pet Caress

Pet Caress meets demand for a serious pet skincare line that delivers visible results to your pet’s skin! Created by Pevonia Botanica Natural Skincare chemists!

Recent Reviews

4.9

4 Reviews

4.9 SmartReviews Score

Collared Creatures

Collared Creatures supply premium dog cave beds cosy cave dog beds and dog snuggle beds We also supply dog drying coats and luxury handmade Harris Tweed dog collars

Recent Reviews

Great service great product Cooper the dog loves his new bed. First time hes slept right through and we've had to wake him up Cheers

Excellent

1 year ago

andy rich

Easy website to navigate, prompt delivery and a lovely cozy bed for my 1 year old cats. They appear to be happy and take turns in burrowing inside. They might cuddle together in the winter months. I ordered the small and its big enough for my norwegian moggy(5 kg) and his sister who is a petite moggy (3kg).

Excellent

1 year ago

Carmen

3.4

2 Reviews

3.4 SmartReviews Score

Recent Reviews

ordered an aqueon 48" modular LED light hood along with another daylight bulb and colormax bulb to go with it. I called prior to ordering and did not have to wait on hold and they took the time to answer my multiple questions with great information and did not get impatient or upset. I'm not an aquarium guy (ordered it for a family member) so i can't speak how they fare compared to other stores, but to me they had a good selection to choose from. Actually, the fact that they had the aqueon colormax bulbs on their website and petland & petsmart didn't should be indicative of that. The website had an intuitive layout and was easy to navigate, and the ordering process was fluid. Their product prices are great (saved 1/3 compared to buying from petland; slightly cheaper than petsmart), and equally important, their shipping prices were great as well. I ordered one day and it was shipped out the very next day and i was emailed the tracking information. The packaging was great - they double boxed it. My only complaint is at the end of the ordering process if memory serves correctly you have to click on a button to print off an invoice...otherwise one is NOT automatically emailed to you. I would prefer to be emailed an invoice and i think most others would be too. HOWEVER, they did include one inside the box with the item and happily emailed me one upon request. The only other think I would suggest them to do is incorporate alternate shipping methods in the ordering process. They only offer one service speed so if you want a faster method at your expense you can't do it via the ordering process. Having said that i'm sure they'd be willing to do it over the phone...it just wouldn't be as automated. I would certainly recommend shopping with them to others and maybe one day when i'm not a poor, starving student and get an aquarium, they'll certainly be in mind for my supplies.

Excellent

2 years ago

Coho66 T.

My order was to be delivered on September 4th. When it didnt come that day I contacted them and they said it was lucky to have been shipped that day, because if it wasnt I would have had to wait to the 8th anyway. When I hadnt received it by then I contacted pets and ponds to let them know they should get their money back on the shipping as Canada Post did not expedite the parcel. Waiting is what I have been doing. Today the 18th i contacted them to let them know I had contacted Visa to have the charge reversed. Jason informed me that threats didnt concern them. What threat? Also me reversing the charge was no sweat. It saved them from returning my money. I wanted the pump! Jason went on to say that I was not the type of customer they want and certainly dont need. What, get what you paid for? Well thank you very much Pets and Ponds.

Poor

2 years ago

Jmd8826 L.

3.3

1 Review

3.3 SmartReviews Score

petdepotonline.com

Pet Depot offers a wide selection of pet food and supplies for pets ranging from dogs to iguanas. Shop in-store at one of our 9 locations across Northern Alabama or online 24/7. Curbside pickup is available for all stores!

Recent Reviews

2.9

1 Review

2.9 SmartReviews Score

southforkpet.com

All natural and delicious, your pets will love our hand-made treats. Go to the shop to order now!

Recent Reviews

3.8

1 Review

3.8 SmartReviews Score

Space Kitty Express

Space Kitty Express offers refillable cat toys stuffed with rare catnip alternatives, including Tatarian Honeysuckle, Silver Vine (Matatabi), Valerian Root, Lemongrass, and of course, Catnip.

Recent Reviews

2.7

1 Review

2.7 SmartReviews Score

spadiggitydog.com

Spa Diggity Dog promotes pet health through the marketing of pure, natural pet shampoos and related products, which contain no chemicals or synthetics, no artificial colors, fragrances or preservatives and are environmentally friendly.

Recent Reviews

3.9

1 Review

3.9 SmartReviews Score

sparkledogfood.com

SparkleDog dog food was featured on The Real Housewives of Dallas. Kameron Westcott, a new Dallas Housewife, is launching this nutritious dog food.

Recent Reviews

3.9

41 Reviews

3.9 SmartReviews Score

Recent Reviews

Wanted to buy a dog lead, found these people on internet, when I tried to log in to order, I found they were Allpondsolutions in disguise, I therefore immediately cancelled my order and bought from elsewhere. I would do the same if I were you (its a lot less stressful)

Bad

1 year ago

angryoap

Amazing dog bed, super quick delivery, within 2 days wow. Totally reccommend this company.

Excellent

1 year ago

Karen Boddy

2.5

1 Review

2.5 SmartReviews Score

Pet Exquisite

If you are looking to buy Pet Products and Other Accessories online then this is the best place for you. Visit and Shop Now!

Recent Reviews

2.5

1 Review

2.5 SmartReviews Score

Pet Foods Shop

Pet Foods Shop caters to those who want the very best in pet foods, toys, treats, cat litter, supplements and more, delivered right to your door. Customers enjoy friendly, personal service as well as fast and free delivery!

Recent Reviews

4.1

5 Reviews

4.1 SmartReviews Score

BusterBox

Dog Subscription Box Service in Ireland and the UK - Sending healthy treats and fun toys for dogs monthly

Recent Reviews

Ordered what I thought was a one off box for £5.00 via a Facebook ad. 2 days after the box arrived £19.99 was taken from my bank account. I emailed to say I didn't want to subscribe, but was told I had a 6 month subscription! Lots of emails back and forth, and I've ended up paying almost £25.00 for a box of tat. I honestly couldve bought better from the pound shop. They ask what size dog you have, i ticked the "big and burly" option, yet they sent tiny wee training treats, and 2 toys which were destroyed within seconds. I really wish id read reviews before dealing with this company. £25.00 mightnt seem a fortune in the grand scheme of things, but its left me with nothing till pay day.

Bad

1 year ago

F. O.

5 shades of green! How many greens do you need in life? I received the 4th BusterBox today and I have to say that the company failed to manage my expectation and the consumers’ experience level keeps dropping every month. I am normally easy to pleased but I feel disappointed with the service quality BB claimed. I received a green toy in my 2nd box, 2 green toys in my 3rd box and 2 more green toys in my 4th box. They don’t pay attention to what you get. Just throw whatever they have in the box. Imagine that you go to shop for your own dog, would you buy the same colour toy every time? Box 1 and 4 toys are almost identical. Not to mention that tedious £6.99 extra pupgrade does not worth paying for at all. I received a toy which they claimed to cost £6.99. I found an exact same one (rosewood brand) on Amazon at £3.99! (free delivery) They keep sending emails inviting you to invest with them. Judging from their business strategy and attitude towards customers, this business model is not sustainable. People will come to realise they have been fooled. I can’t wait til my subscription ends. Hope my review is helpful for those still making decision.

Bad

1 year ago

Kay

2.9

1 Review

2.9 SmartReviews Score

specialtydogtreats

Specialtydogtreats.com is your dog treat destination for healthy, human-grade, USA made treats that you won't find in big box stores or mega websites.

Recent Reviews

3.4

1 Review

3.4 SmartReviews Score

Pet Grotto

There are many health benefits with pets. They can increase the opportunity, out and socialize. Regular walking or play with pets can reduce blood pressure, cholesterol levels and triglyceride levels.

Recent Reviews

4.3

1 Review

4.3 SmartReviews Score

PetGuru

Intra pe pet shop-ul nostru online si comanda acum din cea mai variata gama de produse pentru animale de companie! Livrare la domiciliu, in toata tara!

Recent Reviews

2.5

1 Review

2.5 SmartReviews Score

Recent Reviews

3.1

1 Review

3.1 SmartReviews Score

PetIDTag

Keep your pet safe! Choose from a wide range of Pet ID tags, in a range of styles, colours and sizes. Lifetime guarantee. Including custom engraving, postage & packing.

Recent Reviews

3.3

1 Review

3.3 SmartReviews Score

petipetfood.com

Give a healthy vegetable dog treat to your dog. Buy online pet supplements for your dogs at the very best prices from Petipet. Your pet will taste the difference. Free Shipping on orders of 45 or more!

Recent Reviews

3.7

1 Review

3.7 SmartReviews Score

SPIFFY DOG

Spiffy Dog is the World's Most Comfortable Dog Collar. Quick Drying, lightweight, comfortable breathable dog collars. Alleviate allergies, hot spots, non-chafe

Recent Reviews

4

1 Review

4 SmartReviews Score

Recent Reviews

I ordered several packets of these treats for my dog and he absolutely loves them. He particularly likes the dried sprats and the cod cookies. Very good quality products and efficient delivery. Would highly recommend.

Excellent

2 years ago

Joy Whitlock

3.9

1 Review

3.9 SmartReviews Score

Recent Reviews

Ordered food that somehow got lost in transit, their customer service was awful and after a few weeks of being told it was going to arrive on this day or that day I cancelled my order and said I wouldn't use them again and they really didn't care

Bad

2 years ago

Clare Ferguson

4.5

30 Reviews

4.5 SmartReviews Score

Recent Reviews

I have been a satisfied customer with Pet Mountain for over 10 years. Thanks, George

Excellent

1 year ago

Shawg4216 D.

We've been using PetMountain for a couple years now. They are reliable and have better pricing than any where else I've seen. We highly recommend them.

Excellent

2 years ago

Nerak1224 G.

4.6

10 Reviews

4.6 SmartReviews Score

Recent Reviews

We sent in a picture of the dog we wanted on a Dogsy pillow. The dog is gray and white. The pillow came very quickly, but when we received it the pillow had so much yellow, brown and orange in it that it didn't even look like the same dog. I contacted them and sent the picture and a picture of the pillow, and was told there was nothing they could do, that's what happens when they transfer the picture to fabric. Very disappointed. I would not recommend this company to anyone.

Poor

1 year ago

Cheri

Placed an order some time ago which went without problem. Item received and very good quality. Since placed an order 28/11 and despatch was confirmed on 29/11 ... I’m yet to receive my items (14/12) and have contacted them via email, Instagram and called numerous times (no answer). Royal Mail tracking number invalid and no response. Disgraceful!

Bad

1 year ago

Dan

3.9

1 Review

3.9 SmartReviews Score

Recent Reviews

Beautiful nautical collar for our 6 month old red cocker spaniel. Great quality, washable. 5*

Excellent

2 years ago

Charlotte M.

4.5

31 Reviews

4.5 SmartReviews Score

Recent Reviews

How petty can you get!!! Cancelled my order and banned me because of constructive feedback I left regarding their shoddy/unhelpful and downright rude customer service, nice move ?. Just reaffirms my previous experience with their shocking service. Customers beware, if something goes wrong with a product they WILL NOT try and help. I mean it was only a replacement cage wheel I was after. A great book you should read - Dale Carnegie Professional Sales Training, really makes you think about the impact of customer feedback on a business

Bad

1 year ago

B. V.

Great service posted the same day arrived the next day I would recommend the seller to anyone

Excellent

1 year ago

Andrew Key

4.2

4 Reviews

4.2 SmartReviews Score

Recent Reviews

Customer service was sublime. They talked me through lots of products, what they do and the benefits to them, advised on alternatives, gave me a discount for my bulk order and delivery was extremely fast! Will be a very happy and long time customer!

Excellent

1 year ago

Jack Broughton

Awful company. Ordered £65 of frozen food, received no tracking information. A week later my neighbour handed me the box saying the driver had left it outside her door the day before. I've contacted them and they have refused to do anything as apparently it is my fault for missing a delivery in the middle of a week day when I had not received tracking anyway.

Bad

1 year ago

Lucy Greenhead

4.8

10 Reviews

4.8 SmartReviews Score

Recent Reviews

They are really good, they have the best price online, I saw that they have a facebook page so I became friends on their facebook page, they are always giving coupon code, to get additional discounts, they pack the packages very well and they also send goody bag with the order. The dog food that I purchased is almost done, I'm ready to place another order with them.

Excellent

1 year ago

Mike S.

I was not very familiar with buying dog food online, but when I went to their site and compared the brands of food they carry as well as the price to where I buy locally I had to make my first online purchase! Overall, their customer service was great (called me a couple of days after to make sure everything was ok) and they shipped it out to me the day after I placed the order.

Excellent

1 year ago

Yanessa E.

4.5

17 Reviews

4.5 SmartReviews Score

PetCareChoice

Pet Drugs Pet Care Choice is leading online pet medications pharmacy that strives to achieve quality service and dispenses superior product at affordable prices

Recent Reviews

You don't get a prescription from the vet, just records of the visit and negative parasite test results are all that is needed. Additionally 1800petmeds and Chewy.com contact your vet for you. I faxed the veterinarian paperwork showing his results, with all the paperwork, emailed it, and had my vet call, but they refuse to ship without a prescription, which does not exist. Moreover, the reps are from the Philippines, claim to be from Canada, and say their products ship from Europe, yet the web site is listed to a Chicago owner with a disconnected phone number. Now I'm thinking I got scammed...

Poor

1 year ago

Michael S.

I ordered what I thought was Frontline Plus Orange. The photo was of Frontline Plus Orange and the description is Frontline Plus Orange, but unless you read carefully, you don't realize that you are ordering Frontline Combo. This is a UK product that possibly has different quantity measurements of ingredients and fights different types of types of flea lines. The price was very low and I should have known better. I'm headed to my vet to buy the real stuff today and will be sending this back and/or reporting to my credit card company as fraudulent advertising and deceptive marketing.

Poor

1 year ago

Robert K.

3.4

2 Reviews

3.4 SmartReviews Score

Recent Reviews

I have ordered several items over the past couple of years and have always been delighted. Just received a second pair of face masks ( in Pointer prints) They are excellent. We know from experience that they are a good fit and launder well

Excellent

1 year ago

Eleanor Woolf

I ordered a lovely,quality handmade cushion cover for a dear friend whose birthday it was and she was delighted with it... it was beautifully packaged, came very quickly and was exactly as described..... many thanks...

Excellent

2 years ago

Ann Bull

4.2

30 Reviews

4.2 SmartReviews Score

Recent Reviews

i just received my order S0150473, The box, which was not a premade box, but a box fabricated by best bullies - it was an open square with cardboard folded in to make a top and bottom and poorly taped in place, the box was torn open in multiply locations I received 3 packages of bully sticks, not 4. All 3 bags were torn open to varying extents. There were loose sticks strewn through out the box. Between the three torn open bags I am missing 13 sticks, so all together I am missing 63 sticks. I have pictures to document the state of arrival of the box and contents I have notified Best Bullies and waiting their response

Bad

1 year ago

Maureenroberts42731 Y.

Every time I order, I get my delivery in two days, and their low-odor bully sticks are the only product that meet my picky quality and safety standards for my dogs.

Excellent

1 year ago

Ripleygold X.

3.4

1 Review

3.4 SmartReviews Score

Chilton Aquatics

Chilton Aquatics stock and supply Fluval and Seachem products as well as thousands of different types of fish

Recent Reviews

Nice friendly stay That will do anything to help and they are full of information (if they don't know the answer then it's not worth knowing)

Excellent

2 years ago

Phillip Hall

4.6

3 Reviews

4.6 SmartReviews Score

Recent Reviews

On first impressions of the company it sounds great. Your told your going to be on minimum wage which doesn’t seem so bad, as your going to gain lots of great commission in store by selling products, mystery shops and audits. Unfortunately this is not the case. During my time working here they just made all of these bonuses harder and harder to get, and the stores flow of customers will never get you commission so that you are on a liveable wage. For example my monthly bonuses was about £10 a month. The members of staff in store are fantastic, however the same cannot be said about the management of the company. Area managers don’t have time for you, and staff higher up. The company is ran by someone who does not care for his staff, he is just interested in making money. If you compare prices to pets corner to the ones in pets at home you’ll find a lot of product selling for twice the price in pets corner. They say this is to cover the training costs, however the training just runs down companies like pets at home, and they only focus on Great and small products, that is part of the pets family company. Also whilst I’m on the subject of the company owner he is also very unprofessional, so much that during Brexit he sent an email around to all the stores saying how bad it would be if we chose to remain Please do the right thing and do not work here, your employment will be miserable, and you will be expected to cover many stores, even ones that are a drive away, due to the staff turnover being so high. They will cover you petrol costs, however they won’t take into consideration the time it takes to travel and the petrol payout won’t cover the costs.

Bad

1 year ago

V. J.

Outstanding customer service, always happy to assist with advice, suggestions and listen. Chloe the store manager at Poole is a credit to the company and always greets us with sincere enthusiasm and always remembers our dog!! Clean and tip top store, most definitely would recommend shopping here.

Excellent

1 year ago

Angie

3.6

10 Reviews

3.6 SmartReviews Score

Recent Reviews

I ordered the turbo cat scratcher toy. Delivery was much linger than stated. When I enquired, they admitted they order the item from another supplier only when they have other bulk orders made. The mouse toy on the item I bought was made of real animal fur which is disgraceful. This was not stated on their website. Won't shop here again.

Bad

1 year ago

Jodie

This is by far the worst experience I have ever encountered purchasing online. I ordered 3 Dog collars as Christmas presents for delivery prior to Christmas. They arrived in January & were all incorrect. The contact numbers I had provided for each collar had somehow been swapped therefore no longer applied to the specific collars I ordered. The sizes, colours & contact details were all incorrect. It took them 3 weeks to respond to my Email. The phone numbers on their website go nowhere so you cannot SPEAK to anyone. Finally they agreed (via email) to remake my order- that was nearly 4 weeks ago! I am still waiting!! They will not answer my emails & phone contact is impossible. I will be reporting custom pet collars as I have not received my collars or a refund

Bad

1 year ago

Frances

4.2

49 Reviews

4.2 SmartReviews Score

Recent Reviews

Vet tx direct has all the supplements and products needed to keep your pet healthy and happy. They give you $10 off your first order and have volume discounts on thier already reasonable prices. Shipping is free for orders that are over $39.

Excellent

1 year ago

William R.

DO NOT USE THIS COMPANY! The worst customer service ever! I ordered medication and they were supposed to contact my vet for the prescription, but because my vet has several locations under the same name they chose to contact an office other than the one I go to. The order was delayed. OK, understandable. The PROBLEM was they never bothered to call or notify me until two days later via email. I responded to the email with the correct fax, yada yada yada and three more days go by with still more problems and no medication shipped out. My vet called them and cleared up the confusion and gave them the correct information, but they too got nowhere! Apparently since my bill to and ship to has different names/address' they couldn't figure out the correct name to request the prescription under. OK, again, ridiculous, but ... I guess it wouldn't have been so bad except that I spoke to a manager who actually asked me about the two different names and I explained the bill to and ship to snafu and yet ... two days later - no medication sent out AND though assured it would be sent ASAP the next business day (by the manager, no less) when they sent the request to my vet they sent it under the wrong name, AGAIN! Moreover, good customer service should have dictated a phone call from them when there was another problem, but mum's the word from VetRX. One problem after another and ridiculously inept customer service. Mind you, by the way, I had been ordering from this company for several years and through two dogs. The bill to/ship to problem was NEVER a problem for any of the 20+ orders in the past, but suddenly I'm receiving a stern talking to from the manager. Really? DO NOT USE THIS COMPANY! There are competitors with comparable pricing. Don't waste your time or chance your pet's well being with this company. In the end, I rather spend $10 more than put up with the aggravation I've gone through for the past week. Oh, and a quote from my vet: "Oh, that company. We have nothing but problems with them so stay on top of your order."

Poor

1 year ago

Elizabeth C.

4.3

22 Reviews

4.3 SmartReviews Score

Recent Reviews

I submitted my order for prescription flea medication on a Thursday, my Vet faxed over the same day. The following Monday got a message they hadn't received my vets script, called and found out they had received it Thursday. Did I get one day shipping as compensation for the delay? No. Did I get two day shipping to help me get my flea medication in time? No. I got "priority shipping" which I was told was 3 to 5 days. The email I received confirming shipping stated my already late flea medication would not arrive for one whole week. Will never order from them again.

Bad

1 year ago

4catmom H.

I agree w/all of the negative reviews -especially having had the misfortune of speaking w/a "supposed supervisor" who gave his name as simply "Hammer" -yup ... as in hammer & nails as he so rudely expressed. Would NEVER give them my business!

Bad

2 years ago

Broth15076 G.

4.3

487 Reviews

4.3 SmartReviews Score

Recent Reviews

I first found Aquacadabra online bout a year ago and I can't fault them on price and delivery, every purchase I've made has been reasonably priced well described and delivered on time

Excellent

1 year ago

P. G.

Ordered one day and received the next. Excellent service

Excellent

1 year ago

B. A.

4.6

49 Reviews

4.6 SmartReviews Score

Recent Reviews

I appreciate the competitive pricing and availability of prescription medications. Im a new customer and had to purchase a costly medication through my veterinarian. By filling the remainder of the medication through Valley Vet I saved almost $200. Their super-fast processing got me the needed drug in time to not miss any doses. Really great customer service - will be ordering in the future!

Excellent

1 year ago

Misti W.

I ordered a gallon of chlorhexidiene solution and 3 bottles of Synothovial Seven. The Synthovial was packed right next to the gallon bottle, inside the bubble wrap. All 3 Synthovial boxes were squashed. The wrap on the eyedropper ruptured so that it is no longer sterile. Their products are excellent and prices are good, but this packing was disappointing.

Poor

1 year ago

J. M.

3.3

2 Reviews

3.3 SmartReviews Score

Recent Reviews

Meal worms were lively and well packed, notifications of despatch like Amazon do would have been helpful. Thriving colony to feed birds Was hassled to complete purchase as items were left in the basket, as I looked around net for bargain price, new to this so maybe I got a good deal

Excellent

1 year ago

Andrew Partridge

Paid for cork bark which has not been delivered & despite 2emails to chase no one has had the courtesy to respond

Bad

2 years ago

Nick Caprara

5

1 Review

5 SmartReviews Score

Recent Reviews

I’ve a one year old JRT and since he was 6 months old he has had a small,but very scabby area of dermatitis on his head, searching on the internet I came across this website and noticed their advert for wrinkle balm, the scab has gone and the skin is soft and clean..Kevin’s happy and I’m happy to..brilliant!

Excellent

2 years ago

Pauline Edwards

4.2

30 Reviews

4.2 SmartReviews Score

Electronic Pet Doors Dog Fences Bark Training Collars

Manufacturer of the Most Ingenious Pet Doors Dog Doors Electric Dog Fences Remote Dog Training Collars Bark Collars and a Host of Innovative Pet Products

Recent Reviews

I purchased a Humane Contain pet containment system on line in early August, just before moving to a house without a suitable fence for containing my dog. I bought their top-of-the-line system, with their mid-range collar. It took me a little over a month to install the system with moving and all. Just before installing it, I put the collar on my dog so he could start "getting used to it." He broke it the first day. I shipped it back to the company for replacement, which did arrive in a reasonably timely fashion. I did have an extra collar, and proceeded to install the system, hand-burying approximately 1000 feet of wire. Once this was done, I again tested the system. It failed to produce a consistent signal, and would not, no matter what I did, deliver a shock on the collar as you approached the boundary wire. I called the company, and it was suggested that I use their batteries rather than the Duracell ones I had purchased. I ordered their batteries, and after about two weeks received them and tried them in the collars. There was no improvement. I again contacted the company. Every time I say "I contacted the company" I mean I made numerous telephone calls sometimes over several weeks, which for the most part either went voicemail and got no response or call back, or was routed to a person whose voicemail was full. Even calling back and asking to leave written messages did not get a call back. Only after repeated tries over many days were we able to reach someone. Anyway, when I finally reached customer service, I was told to send back the transmitter and the collar (which had again broken after only one day of test use). After more than 2 weeks, I received replacements. These worked no better. I have now purchased a different system, which works fine, but High Tech Pet Products now refuses to allow me to return the product for a refund. In fact, they hung up the phone on my wife when she tried to discuss the subject, and on my inquiry sent an email denting the refund on the ground that more than 90 days have passed since purchase. (Ironically, this response came within a day of my email, by far the fastest response yet.) In light of the multiple returns and replacements and delays in getting customer service, I believe this return policy is unfair. I also believe the product is defective and of very poor quality. I strongly warn everyone not to purchase this product or deal with this company. There are many better products on the market. Though Humane Contain may be cheap, it is no better than throwing your money in the garbage. I have since tried the Dogtra product, which is of much higher quality, but returned that as well, as it was not as effective as I would have liked using it with the Humane Contain wire I already buried. Today we went ahead and had the Invisible Fence company install their system, which, though much more expensive than the others, does seem to be considerably better, and actually works like it is supposed to. I have filed a BBB complaint against High Tech Pet in an attempt to get a refund.

Bad

1 year ago

Krice K.

I ordered the x-10 inground fence system and installation was fairly easy but it took a few hours more than I planed and i charged the collar overnight, this is great no batteries to buy. The system seems to work great and only took a few times for my 65lb boxer to relize her boundry area the flags are what she looks for so put out those flags people. next dont put the collar on the dog until u test the systems range u want, by walking the perimiter of the wire with the collar in your hand but be careful ok . set your range and start training your animal , thats it . the system really works great and does Not really hurt my dog and she loves her new freedom to run and play without a chain or leash im very well pleased with this product , thanks to the folks at high tech pet for a great product and the folks in customer service are very helpfull to the questions I did have, so Good luck to all who try this system its great . your loyal customer in south carolina

Excellent

1 year ago

Scotthanna M.

4.2

1 Review

4.2 SmartReviews Score

Recent Reviews

I've used Swell pets for my last 5 or 6 orders. Their website is easy to use and they dispatch and deliver really quickly. They respond with emails and delivery information very quickly too. We buy Arden Grange dog food two bags at a time to obtain the maximum discount. The food is always fresh and usually has 18 months of shelf life. I can't fault the service they provide and will continue to buy from them. Phil Geall.

Excellent

2 years ago

Phil Geall

5

1 Review

5 SmartReviews Score

Recent Reviews

My fitbark had stopped charging, I had only had it a few months, and I loved the item as it was really useful in keeping an eye on my dogs perfance (general health, Sleep & activity while I am away) so it is really valuable to me. I contacted them through the app (chat), after a couple of photos they had diagnosed the problem and arranged for a replacement (Free of Charge). It was at my door within 48hrs, so really impressed. Firstly with the item itself, all dog owners should have one. Secondly, the service is second to none!!!!

Excellent

2 years ago

Andrew Round

Sign in to write your review

You’re moments away from writing your review.

Sign in

or sign in with